Skip to main content

Ο πονος νικησε παλι


Όταν με σκέφτεσαι το νιώθω
όταν σου λείπω μου μιλάς
στην αγκαλιά σου με ζητάς
όμως μακριά μου θες να μένεις

Ξέρεις τι θέλω, τι αγαπάω
τα χρώματα, τις μουσικές
τον πυρετό μου εσύ τον καις
κι όμως μακριά μου επιμένεις

Κι όταν σε ψάξω διψασμένος
να πιω από σένα φως και ζάλη
εσύ θα σκύψεις το κεφάλι
και με τα μάτια σου θολά
πριν φύγεις για άλλη μια φορά
θα πεις ο πόνος νίκησε πάλι

Μισή ζωή μισή χαρά
δεν την μπορώ δεν την αντέχω
καλύτερα να μην σε έχω
παρά μαζί και χωριστά

Ντροπή δεν είναι να φοβάσαι
ντροπή δεν είναι να πονάς
όμως μ' αυτόν που αγαπάς
είναι ευλογία να ξυπνάς
είναι ευτυχία να κοιμάσαι

Μα όταν σε ψάξω διψασμένος
να πιω από σένα φως και ζάλη
εσύ θα σκύψεις το κεφάλι
και με τα μάτια σου θολά
πριν φύγεις για άλλη μια φορά
θα πεις ο πόνος νίκησε πάλι

Όταν σε ψάξω διψασμένος
να πιω από σένα φως και ζάλη
μην σκύψεις άλλο το κεφάλι
και με τα μάτια σου θολά
έστω για μόνο μια φορά
μην πεις ο πόνος νίκησε πάλι


Στίχοι: Γιώργος Ανδρέου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου
Πρώτη εκτέλεση: Χρήστος Θηβαίος


Comments

Ο πόνος νικάει σχεδόν πάντα.Πολύ όμορφο τραγούδι.
Αρί-μαρί said…
Υπέροχο...
Δεν το συζητάω καθόλου...
Και οι στίχοι του με άγγιξαν παραπάνω απο ότι θα έπρεπε...
Φιλάκια γλυκά ανατολή μου!!
zoufitsa said…
Στιχοι με τοσες αληθειες και νοημα...μεσα απο τις ζωες μας..


φιλια κουκλιτσα
Shades said…
Ωραία τραγούδια ακούς Ανατολή.. καλημέρα και καλό Σ/Κ.
Μικρε Πριγκηπα...μην το λες...δεν νικαει παντα ο πονος!Ετσι θελω να πιστευω τουλαχιστον!:)

Ασημενια μου ακριβως αυτο ειπα και εγω οταν το ακουσα πρωτη φορα!!!

Ζουφιτσα...αυτο ειναι το κακο της υποθεσης οτι ειναι μεσα απο τις ζωες μας!

Shades ξερω και ενα αλλο...που δυστυχως αλλα δεν το ξερει πολυς κοσμοςΕιναι υπεροχο παντως!Εσυ ειμαι σιγουρη οτι το ξερεις ;)


Φιλια σε ολους και καλο Σ/Κ
Anonymous said…
Ανατολή, σε περιμένει μια προσκλησούλα στο blog μου :)
Shades said…
Ανατολή εγώ λέω ότι τα ωραία είναι πάντα για λίγους.. εσύ τι γνώμη έχεις;
serenity ετοιμαζω το ποστ!!!Ευχαριστω γλυκεια μου
Shades εγω εχω ακριβως την ιδια αποψη,και μαλιστα για πολυ λιγους!Αλλα αν το ωραιο για του οποιου ο λογος γινεται...ειμαι τοσο τυχερη που ανηκω στους λιγους...ΤΙΜΗ ΜΟΥ!!!!

Popular posts from this blog

Το τελευταιο Post του χρονου!!!

Γεια σας… έφτασε ο καιρός και πρέπει να πάω και εγω σπιτάκι μου… να κάνω διακοπές να ηρεμήσω να μην διαβάζω…να ειμαι έξω για βόλτες… η με φίλους…! Ήδη έχει αρχίσει και μυρίζει Ελλάδα… Ναι…εγω μυρίζω Ελλάδα κάθε φορά που κατεβαίνω στο Ελ. Βενιζέλος! Πόσο μου έλειψαν όλα… και ας ξέρω ότι μετά, σε ένα μήνα δηλαδή που θα γυρίσω Swansea, θα μου έχει λείψει το εδώ…! Τώρα όμως, αχ και τι δεν θα έδινα ναι ήμουν με μια κίνηση εκεί… Είναι βασανιστική αυτή η αναμονή. Όλοι με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι θα κάνουμε κατά την διάρκεια των διακοπών μας και πως είναι τα πράγματα γενικώς εκεί… Εσάς θα σας χάσω για ένα μήνα.!!! Τελείως !!!! Εύχομαι σε ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ και στον καθένα ξεχωριστά καλές γιορτές και να περάσετε μια όμορφη πρωτοχρονιά!!! Χρονια πολλά σε όσους γιορτάζουν και να χαίρεστε τα αγαπημένα σας άτομα !!! Να πάρετε πολλά δώρα και πολύ αγάπη…να δώσετε επίσης και από τα δυο….Kαι γενικώς εύχομαι μέσα από την ψυχή μου ότι επιθυμείτε!!! Κλέαρχε ειμαι σίγουρη ότι οι γιορτές θα ναι τέλειες

Tελευταια φορα :)!!!

Θελω να ευχαριστησω τον Arturo για την προσκληση που μου εκανε και παλι στο παιχνιδι :) Ειναι τιμη μου και την δεχομαι.Ομως θα πω οτι ειναι η τελευταια φορα που παιζω:p και οτι αυτη τη φορα δεν θα πεταξω το μπαλακι Γιατι νομιζω οτι το παρακαμε...;) 1)Πιστευω οτι αν ολοι αυτοι που υποστηριζουμε οτι μπορουμε να αλλαξουμε το κοσμο, αν πραγματικα προσπαθησουμε τοτε μπορουμε...αλλα δεν προσπαθουμε! 2)Τον πρωτο ερωτα της ζωης μου τον λενε ΒΑΣΙΛΗ 3)Μισω τα κωμμοτηρια...αντιθετα με το μισο γυναικειο πληθυσμο! 4)Δενομαι με αντικειμενα...ας πουμε το κινητο μου...ενα κουκλακι που εχω απο τριων ετων και αλλα πολλα!:p 5)Αυτη ειμαι εγω και ουδεμια σχεση εχω με την κοπελα στο avatar:s

Αφιερωμενο στον Νικο!

O κυριος στην photo ειναι το πιο γλυκο πλασμα στον κοσμο!Ευαισθητος ρομαντικος γλυκος εχει αρχες και ξερει να φερεται αναλογα με τις περιστασεις!γραφει ποιηματα και εχει ταλεντο!Διαθετει απιστευτο χιουμορ...σε σημειο να μπορεις να αναπνευσεις απο τα γελια...και μολις εχει κλεισει τα 20!!!!Παρολα αυτα ειναι με μια κοπελα εδω και πολυ καιρο και περνανε καλα!Για εμενα ειναι τα παντα!Τον αγαπαω περισσοτερο απο ολο τον υπολοιπο κοσμο πανω στην Γη και μου λειπει περισσοτερο απο ολους τωρα που ειμαι μακρια τους!Αυτος ο κυριος λοιπον ειναι ο αδερφος μου !:)