Skip to main content

459645 Signatures Total


Bοηθειστε και εσεις!!!!!!Με αφορμη το post της zoyfitsa
αποφασισα να υπογραψω και εγω στην διαμαρτυρια!!!
Για τους λιγοτερο ευαισθητοποιημενους με αυτα τα θεματα,υπαρχει ενα video διαθεσημο το οποιο πραγματικα ειναι φρικτο! Αν σε περιπτωση δεν σας πειθει το γεγονος του οτι το κυνηγι και η θανατωση Δελφινιου και φαλαινας εχει παρει διαστασης δημοσιας διαμαρτυριας τοτε δειτε το video!!!
Eλπιζω να βγει κατι θετικο απο την διαδυκτιακη κινητοποιηση!!!

Δειτε το video

Yπογραψτε

Comments

thegypsy said…
460.697!
Άντε και αυξάνεται!:D:D:D
zoufitsa said…
Γλυκεια μου Ανατολη με συγκινησες!!!
Σε ευχαριστω καλη μου που βοηθας και εσυ οπως ολοι πρεπει να κανουμε να σταματησουμε αυτη την απαισια πραξη..!!

Ολοι μαζι για ενα καλυτερο αυριο..!!
The gypsy ειδα ποσο γρηγορα αυξανεται!!!!!!!!:) Sank's;)

Να εισαι καλα βρε;) Μπραβο σου παντως που εκανες το πρωτο βημα:):):)
GhostHunter said…
Τι είδους άνθρωποι μπορούν να κάνουν κακό σε τόσο όμορφα πλάσματα?

Δεν αξίζουν να ζουν...
Shades said…
Ανατολίτσα τα ακούμε τα ξέρουμε αλλά μόλις τα ξαναβλέπουμε σφίγγετε η καρδιά μας.. μόλις υπέγραψα.
Φαντασματακι μου η αληθεια ειναι οτι συμφωνω μαζι σου...ομως οχι επειδη οντως ειναι πανεμορφα αλλα επειδη ειναι πλασματα...θανατωνοντας τα σκοτωνουμε και ενα κρικο της βιολογικης αλυσιδας και συνεπως τους ιδιους μας τους εαυτους!:*

Shades μου...το γνωριζω καλα γιατι και εγω τα ιδια κανω μην νομιζεις!!!Ευχαριστω για την ψυφο σου:):):*
Πράγματι είναι ένα ζήτημα ιδιαίτερης σημασίας. Ας θυμόμαστε ότι τα κητοειδή αυτά είναι έλλογα και ανώτερα θηλαστικά, όπως ο homo sapiens. Σπεύδω για υπογραφή.
Πολυ χαιρομαι;)Ευχαριστω πολυ Δειμε του Πολιτη!!!!
Chris said…
Ειναι τουλαχιστον αθλιο να σκοτωνεις οποιοποτε ζωντανο οργανισμο απλα για να γουσταρεις. Να ενα θεμα που θα αξιζε πορειες και διαδηλωσεις!!!!
Ελα ντε...!!!Πες τα μωρε...να μην τα πω εγω και αρχισουνε και με κατηγορουνε μερικοι μερικοι...!
annamaria said…
Απο την ωρα που το ειδα αρρωστησα.
Τετοια σφαγη....πως μπορουν??
Φυσικα και εχω υπογραψει!!
Να σαι καλα που προσπαθεις για κατι καλυτερο, ποιος ξερει, ισως καποια μερα κατι να καταφερουμε!!
μαραδό said…
Προτείνω το βιβλίο του Λουις Σεπούλβεδα(Χιλιάνος συγγραφέας) "Το τέλος του τέλους του κόσμου" που είναι σχετικό και αφορά την φάλαινα .
Καλό σου μήνα Ανατολή
Caesar said…
Το επίπεδο ενός πολιτισμού φαίνεται και από τον τρόπο που συμπεριφέρεται σε πιό αδύναμα πλάσματα που συγκατοικούν στον ίδιο πλανήτη ;))
George said…
Έχω υπογράψει και εγώ μετά απο ένα σχόλιο που είχε το νυχτολούλουδο. μακάρι να βγεί κάτι, αν και δεν είμαι τόσο αισιόδοξος.
toolman said…
δε πρόκειται να γίνει τίποτα δυστυχώς. όσες υπογραφές και να μαζευτούν.
απ'την άλλη όμως δε χάνουμε κάτι, οπότε ας υπογράψουμε!
η ελπίδα πεθαίνει τελευταία εκτός και αν αυτοκτονήσει με αυτά που βλέπει στον κόσμο.
Dolphins are lovely creatures... there is a lot of good philosophy in their lives!
Aγαπητοι μου το ξερω οτι μπορει να μην γινει και τιποτα...αλλα γιατι να μην προσπαθησουμε...ΙΣΩΣ!!!!!Δεν ξερουμε καμια φορα!!!

Klatuu o embucado you're right!That's the reason that i love them!:)

Popular posts from this blog

Το τελευταιο Post του χρονου!!!

Γεια σας… έφτασε ο καιρός και πρέπει να πάω και εγω σπιτάκι μου… να κάνω διακοπές να ηρεμήσω να μην διαβάζω…να ειμαι έξω για βόλτες… η με φίλους…! Ήδη έχει αρχίσει και μυρίζει Ελλάδα… Ναι…εγω μυρίζω Ελλάδα κάθε φορά που κατεβαίνω στο Ελ. Βενιζέλος! Πόσο μου έλειψαν όλα… και ας ξέρω ότι μετά, σε ένα μήνα δηλαδή που θα γυρίσω Swansea, θα μου έχει λείψει το εδώ…! Τώρα όμως, αχ και τι δεν θα έδινα ναι ήμουν με μια κίνηση εκεί… Είναι βασανιστική αυτή η αναμονή. Όλοι με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι θα κάνουμε κατά την διάρκεια των διακοπών μας και πως είναι τα πράγματα γενικώς εκεί… Εσάς θα σας χάσω για ένα μήνα.!!! Τελείως !!!! Εύχομαι σε ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ και στον καθένα ξεχωριστά καλές γιορτές και να περάσετε μια όμορφη πρωτοχρονιά!!! Χρονια πολλά σε όσους γιορτάζουν και να χαίρεστε τα αγαπημένα σας άτομα !!! Να πάρετε πολλά δώρα και πολύ αγάπη…να δώσετε επίσης και από τα δυο….Kαι γενικώς εύχομαι μέσα από την ψυχή μου ότι επιθυμείτε!!! Κλέαρχε ειμαι σίγουρη ότι οι γιορτές θα ναι τέλειες

Tελευταια φορα :)!!!

Θελω να ευχαριστησω τον Arturo για την προσκληση που μου εκανε και παλι στο παιχνιδι :) Ειναι τιμη μου και την δεχομαι.Ομως θα πω οτι ειναι η τελευταια φορα που παιζω:p και οτι αυτη τη φορα δεν θα πεταξω το μπαλακι Γιατι νομιζω οτι το παρακαμε...;) 1)Πιστευω οτι αν ολοι αυτοι που υποστηριζουμε οτι μπορουμε να αλλαξουμε το κοσμο, αν πραγματικα προσπαθησουμε τοτε μπορουμε...αλλα δεν προσπαθουμε! 2)Τον πρωτο ερωτα της ζωης μου τον λενε ΒΑΣΙΛΗ 3)Μισω τα κωμμοτηρια...αντιθετα με το μισο γυναικειο πληθυσμο! 4)Δενομαι με αντικειμενα...ας πουμε το κινητο μου...ενα κουκλακι που εχω απο τριων ετων και αλλα πολλα!:p 5)Αυτη ειμαι εγω και ουδεμια σχεση εχω με την κοπελα στο avatar:s

Αφιερωμενο στον Νικο!

O κυριος στην photo ειναι το πιο γλυκο πλασμα στον κοσμο!Ευαισθητος ρομαντικος γλυκος εχει αρχες και ξερει να φερεται αναλογα με τις περιστασεις!γραφει ποιηματα και εχει ταλεντο!Διαθετει απιστευτο χιουμορ...σε σημειο να μπορεις να αναπνευσεις απο τα γελια...και μολις εχει κλεισει τα 20!!!!Παρολα αυτα ειναι με μια κοπελα εδω και πολυ καιρο και περνανε καλα!Για εμενα ειναι τα παντα!Τον αγαπαω περισσοτερο απο ολο τον υπολοιπο κοσμο πανω στην Γη και μου λειπει περισσοτερο απο ολους τωρα που ειμαι μακρια τους!Αυτος ο κυριος λοιπον ειναι ο αδερφος μου !:)