Skip to main content

'Oνειρα!!!


Eνα από τα όνειρα μου είναι να κάνω ορειβασία κάπου…σε ένα βουνό δεν με πειράζει αν είναι στην Ελλάδα η στο εξωτερικό αλλά πραγματικά αυτή την εμπειρία θέλω να την ζήσω… Να κοιμηθώ σε σκηνή του κάμπινγκ και να σηκωθώ το πρωί να συνεχίσω…! Μ’αρεσει πολύ η φύση! Την θαυμάζω! Ενθουσιάζομαι στην ιδέα των φυσικών ήχων της ατμόσφαιρας…Σκέφτομαι να ανατέλλει ο ήλιος και να χω ξεκινήσει και παλι το δρομολόγιο που θα έχω μελετήσει από πριν…!Αν και αντικειμενικά μιλώντας, ειμαι πολύ κακομαθημένη και δεν βολεύομαι αν δεν έχω τις ανέσεις μου… σίγουρα αυτό θα το ζούσα χωρίς κανένα παράπονο!Θελω να αναπνευσω αυτον τον αερα...!
Σκέφτομαι να κοιτάζω δεξιά και αριστερά το τοπίο με δέος όπως κοιτάει κάποιος ένα πολύ όμορφο αξιοθέατο η κάτι σε ένα μουσείο… να βγάζω φωτογραφίες τις λεπτομέρειες της διαδρομής… Σκέφτομαι ότι θα είναι δύσκολο …αλλά ποτέ δεν με γοήτευσε κάτι εύκολο…! Είναι δύσκολο να πραγματοποιηθεί αλλά πραγματικά αν ποτέ θα το καταφέρω θα είναι κάτι σαν κατάκτηση στόχου:)

Comments

Serenity said…
Αχ, το ίδιο όνειρο έχουμε...

Καλό βράδυ, γλυκιά μου :)
Το laptop το ξέχασες.Πως θα μας δείχνεις όλη αυτή την ομορφιά ζωντανά;
Caesar said…
Mπορείς να ξεκινήσεις από το Λιτόχωρο, ανεβαίνοντας τον Όλυμπο !
Serenity καποια στιγμη θα γινει πραγματικοτητα;)

Μικρε Πριγκηπα ελατε μαζι:D εγω οχι μονο θα θελα παρεα αλλα μαλλον θα την χρειαζομουν:p... η τεχνολογια δεν θα ηταν ταιριαστη με αυτη την ομορφια:)
και εγω δεν θα την απολαμβανα τοσο...:p

Caesar καλη ιδεα ευχαριστω:)
nassos said…
Θα σου δώσω τον υπνόσακο μου.

Κοίτα μη ξεχάσεις να αγοράσεις το βιβλίο "Οδηγός Επιβίωσης S.A.S". Θα σου φανεί πολύ χρήσιμο.
Ε καλα δεν σκοπευω να μεινω καμια βδομαδα:p...!Ειπαμε για την εμπειρια..ασε που διευκρινισα οτι δεν ειμαι και για πολλα πολλα:p
Ευχαριστω για την χορηγια παντως αν και εχω ενα κοκκινο διπλο και δεν νομιζω να το χρειαστο!:)
Καλημερα Φανταρεεεεε!!!!!!
STATLER-WALDORF said…
Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το έχεις κάνει ήδη? Εγώ αν ήμουν στην θέση σου με την πρώτη ευκαιρία θα έπιανα τα βουνά ! Μην αναβάλλεις κάτι το οποίο μπορείς να κανείς τώρα γιατί κάποια στιγμή μπορεί να το μετανιώσεις…
Kαλα τα λες αλλα για να κανεις κατι τετοιο πρεπει να εχεις την καταλληλη παρεα!Εγω δεν εχω την καταλληλη παρεα αυτη τη στιγμη για να κανω κατι τετοιο!:)
fish eye said…
ααχχχ κι εμενα μ αρεσουν ολα αυτα..αλλα ουτε μια απλη εκδρομουλα στον ολυμπο δεν ερχονται..λες να παρω μονη μου τα βουνα??
Kαι εγω μια παρομοι φαση ειμαι...δεν λεει να παρουμε τα βουνα μονες μας;D
GhostHunter said…
Εγώ πήγα προσκοπάκι.
Δεν με χαλά να το ξανάκανα...

Κάποια μέρα θα τα πάρω τα βουνά.
Σίγουρα...Όταν θα είμαι έτοιμος.

Φιλιά
:)Η τελευταια προταση με προβληαμτισε...:p ελπιζω να ναι για καλο:p

Μακια!!!
Shades said…
Δεν είναι και τόσο δύσκολο μη νομίζεις, απόφαση είναι και σίγουρα θα το θυμάσαι μια ζωή.
Καλημέρα.
Μην το λες...η καταλληλη παρεα και ο σωστος εξοπλισμος ειναι δυσκολα να βρεθουν:) Θα γινει καποια στιγμη:)

Μεγεια το avatar;)
zoufitsa said…
Ανατολη μου να το κανεις οσο ποιο συντομα μπορεις ειναι μοναδικη εμπειρια πιστεψε με...Αν και εμενα τελικα με κατεκτησε ο βυθος της θαλασσας...

Popular posts from this blog

Το τελευταιο Post του χρονου!!!

Γεια σας… έφτασε ο καιρός και πρέπει να πάω και εγω σπιτάκι μου… να κάνω διακοπές να ηρεμήσω να μην διαβάζω…να ειμαι έξω για βόλτες… η με φίλους…! Ήδη έχει αρχίσει και μυρίζει Ελλάδα… Ναι…εγω μυρίζω Ελλάδα κάθε φορά που κατεβαίνω στο Ελ. Βενιζέλος! Πόσο μου έλειψαν όλα… και ας ξέρω ότι μετά, σε ένα μήνα δηλαδή που θα γυρίσω Swansea, θα μου έχει λείψει το εδώ…! Τώρα όμως, αχ και τι δεν θα έδινα ναι ήμουν με μια κίνηση εκεί… Είναι βασανιστική αυτή η αναμονή. Όλοι με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι θα κάνουμε κατά την διάρκεια των διακοπών μας και πως είναι τα πράγματα γενικώς εκεί… Εσάς θα σας χάσω για ένα μήνα.!!! Τελείως !!!! Εύχομαι σε ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ και στον καθένα ξεχωριστά καλές γιορτές και να περάσετε μια όμορφη πρωτοχρονιά!!! Χρονια πολλά σε όσους γιορτάζουν και να χαίρεστε τα αγαπημένα σας άτομα !!! Να πάρετε πολλά δώρα και πολύ αγάπη…να δώσετε επίσης και από τα δυο….Kαι γενικώς εύχομαι μέσα από την ψυχή μου ότι επιθυμείτε!!! Κλέαρχε ειμαι σίγουρη ότι οι γιορτές θα ναι τέλειες

Tελευταια φορα :)!!!

Θελω να ευχαριστησω τον Arturo για την προσκληση που μου εκανε και παλι στο παιχνιδι :) Ειναι τιμη μου και την δεχομαι.Ομως θα πω οτι ειναι η τελευταια φορα που παιζω:p και οτι αυτη τη φορα δεν θα πεταξω το μπαλακι Γιατι νομιζω οτι το παρακαμε...;) 1)Πιστευω οτι αν ολοι αυτοι που υποστηριζουμε οτι μπορουμε να αλλαξουμε το κοσμο, αν πραγματικα προσπαθησουμε τοτε μπορουμε...αλλα δεν προσπαθουμε! 2)Τον πρωτο ερωτα της ζωης μου τον λενε ΒΑΣΙΛΗ 3)Μισω τα κωμμοτηρια...αντιθετα με το μισο γυναικειο πληθυσμο! 4)Δενομαι με αντικειμενα...ας πουμε το κινητο μου...ενα κουκλακι που εχω απο τριων ετων και αλλα πολλα!:p 5)Αυτη ειμαι εγω και ουδεμια σχεση εχω με την κοπελα στο avatar:s

Αφιερωμενο στον Νικο!

O κυριος στην photo ειναι το πιο γλυκο πλασμα στον κοσμο!Ευαισθητος ρομαντικος γλυκος εχει αρχες και ξερει να φερεται αναλογα με τις περιστασεις!γραφει ποιηματα και εχει ταλεντο!Διαθετει απιστευτο χιουμορ...σε σημειο να μπορεις να αναπνευσεις απο τα γελια...και μολις εχει κλεισει τα 20!!!!Παρολα αυτα ειναι με μια κοπελα εδω και πολυ καιρο και περνανε καλα!Για εμενα ειναι τα παντα!Τον αγαπαω περισσοτερο απο ολο τον υπολοιπο κοσμο πανω στην Γη και μου λειπει περισσοτερο απο ολους τωρα που ειμαι μακρια τους!Αυτος ο κυριος λοιπον ειναι ο αδερφος μου !:)