Saturday, February 24, 2007

'Oνειρα!!!


Eνα από τα όνειρα μου είναι να κάνω ορειβασία κάπου…σε ένα βουνό δεν με πειράζει αν είναι στην Ελλάδα η στο εξωτερικό αλλά πραγματικά αυτή την εμπειρία θέλω να την ζήσω… Να κοιμηθώ σε σκηνή του κάμπινγκ και να σηκωθώ το πρωί να συνεχίσω…! Μ’αρεσει πολύ η φύση! Την θαυμάζω! Ενθουσιάζομαι στην ιδέα των φυσικών ήχων της ατμόσφαιρας…Σκέφτομαι να ανατέλλει ο ήλιος και να χω ξεκινήσει και παλι το δρομολόγιο που θα έχω μελετήσει από πριν…!Αν και αντικειμενικά μιλώντας, ειμαι πολύ κακομαθημένη και δεν βολεύομαι αν δεν έχω τις ανέσεις μου… σίγουρα αυτό θα το ζούσα χωρίς κανένα παράπονο!Θελω να αναπνευσω αυτον τον αερα...!
Σκέφτομαι να κοιτάζω δεξιά και αριστερά το τοπίο με δέος όπως κοιτάει κάποιος ένα πολύ όμορφο αξιοθέατο η κάτι σε ένα μουσείο… να βγάζω φωτογραφίες τις λεπτομέρειες της διαδρομής… Σκέφτομαι ότι θα είναι δύσκολο …αλλά ποτέ δεν με γοήτευσε κάτι εύκολο…! Είναι δύσκολο να πραγματοποιηθεί αλλά πραγματικά αν ποτέ θα το καταφέρω θα είναι κάτι σαν κατάκτηση στόχου:)

15 comments:

Serenity said...

Αχ, το ίδιο όνειρο έχουμε...

Καλό βράδυ, γλυκιά μου :)

ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ said...

Το laptop το ξέχασες.Πως θα μας δείχνεις όλη αυτή την ομορφιά ζωντανά;

CAESAR said...

Mπορείς να ξεκινήσεις από το Λιτόχωρο, ανεβαίνοντας τον Όλυμπο !

Ανατολή said...

Serenity καποια στιγμη θα γινει πραγματικοτητα;)

Μικρε Πριγκηπα ελατε μαζι:D εγω οχι μονο θα θελα παρεα αλλα μαλλον θα την χρειαζομουν:p... η τεχνολογια δεν θα ηταν ταιριαστη με αυτη την ομορφια:)
και εγω δεν θα την απολαμβανα τοσο...:p

Caesar καλη ιδεα ευχαριστω:)

Νασος said...

Θα σου δώσω τον υπνόσακο μου.

Κοίτα μη ξεχάσεις να αγοράσεις το βιβλίο "Οδηγός Επιβίωσης S.A.S". Θα σου φανεί πολύ χρήσιμο.

Ανατολή said...

Ε καλα δεν σκοπευω να μεινω καμια βδομαδα:p...!Ειπαμε για την εμπειρια..ασε που διευκρινισα οτι δεν ειμαι και για πολλα πολλα:p
Ευχαριστω για την χορηγια παντως αν και εχω ενα κοκκινο διπλο και δεν νομιζω να το χρειαστο!:)
Καλημερα Φανταρεεεεε!!!!!!

STATLER-WALDORF said...

Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το έχεις κάνει ήδη? Εγώ αν ήμουν στην θέση σου με την πρώτη ευκαιρία θα έπιανα τα βουνά ! Μην αναβάλλεις κάτι το οποίο μπορείς να κανείς τώρα γιατί κάποια στιγμή μπορεί να το μετανιώσεις…

Ανατολή said...

Kαλα τα λες αλλα για να κανεις κατι τετοιο πρεπει να εχεις την καταλληλη παρεα!Εγω δεν εχω την καταλληλη παρεα αυτη τη στιγμη για να κανω κατι τετοιο!:)

φεγγαροαγκαλιασμενη said...

ααχχχ κι εμενα μ αρεσουν ολα αυτα..αλλα ουτε μια απλη εκδρομουλα στον ολυμπο δεν ερχονται..λες να παρω μονη μου τα βουνα??

Ανατολή said...

Kαι εγω μια παρομοι φαση ειμαι...δεν λεει να παρουμε τα βουνα μονες μας;D

Ghost-hunter-gr said...

Εγώ πήγα προσκοπάκι.
Δεν με χαλά να το ξανάκανα...

Κάποια μέρα θα τα πάρω τα βουνά.
Σίγουρα...Όταν θα είμαι έτοιμος.

Φιλιά

Ανατολή said...

:)Η τελευταια προταση με προβληαμτισε...:p ελπιζω να ναι για καλο:p

Μακια!!!

shades in the dark said...

Δεν είναι και τόσο δύσκολο μη νομίζεις, απόφαση είναι και σίγουρα θα το θυμάσαι μια ζωή.
Καλημέρα.

Ανατολή said...

Μην το λες...η καταλληλη παρεα και ο σωστος εξοπλισμος ειναι δυσκολα να βρεθουν:) Θα γινει καποια στιγμη:)

Μεγεια το avatar;)

zoufitsa said...

Ανατολη μου να το κανεις οσο ποιο συντομα μπορεις ειναι μοναδικη εμπειρια πιστεψε με...Αν και εμενα τελικα με κατεκτησε ο βυθος της θαλασσας...