Thursday, May 03, 2007

Ξανα!

Αν ειχα τωρα φωνη θα φωναζα χιλιες φορες το ονομα σου.Θα καλουσα τα αστερια να φωτισουν την νυχτα σου, θα θελα να αγγιξω ενα ονειρο σου να νιωσεις το χαδι μου, θα ηθελα να γινομουν το τραγουδι σου να ανοιξω την ψυχη σου.Οταν σε κοιτω ευχομαι η εικονα σου να μην χαθει ποτε απο τα ματια μου... Δεν μπορω να σκεφτομαι οτι καποιος μπορει να εχει την δυναμη να σε πληγωσει...θελω να απλωσω τα χερια μου και να σε κρατησω στην αγκαλια μουνα σε προστατεψω απο οτι σε ματωνει Καθε σ'αγαπω ειναι δικο σου,καθε φιλι θα ψιθυριζει παντα το ονομα σου καθε αγκαλια μου θα ζηταει παντα το σωμα σου... Ολα γυρω μου ειναι δικα σου, για μενα εισαι ο βασιλιας του κοσμου...γιατι οπου και να κοιταξω τα παντα ειναι εσυ....η παρουσια σου οι στιγμες μας,οι αναμνησεις μας,τα ματια σου...το γελιο σου...! Μακαρι ολος ο κοσμος να μπορουσε να δει ποσο υπεροχος μου φαινεσαι!!!

18 comments:

thegypsy said...

Καμάρι μου γλυκό,αυτό που έχω να προσθέσω είναι, μακάρι να μπορούσαν όλοι να αγαπούν όπως εσύ....
(Κ)(Κ)(Κ)

Shades said...

Κουκλίτσα μου πολύ γουστάρω που νοιώθεις τόσο όμορφα.. κι εκείνος κάπως έτσι πρέπει να νοιώθει.. (ο τυχεράκιας) σκύψε λίγο καιρό στα βιβλία σου και θα έχεις όλο το χρόνο να χαρείς όλο αυτό!!!!!

candy's τετραδιάκι said...

Ax τι ωραια φιλεναδιτσα μου!! :)))

Ghost-hunter-gr said...

Πόσο τυχερός είναι...

Καλό διάβασμα και καλή επιτυχία μικρή :)

BeBe said...

Ωδή στον έρωτά σου. Πανέμορφο συναίσθημα..Καλημέρες

Sigmataf said...

Τέλεια η ψυχολογία σου.
Όμορφες οι λέξεις σου.
Ερωτική η διάθεσή σου.
Συλλογικότατο το φινάλε σου.

















Μου έδωσες/μετεφερες, όμορφες εικόνες.












;)

Ασκαρδαμυκτί said...

Δεν πιστεύω να περιμένεις από εμένα να δείξω τον ίδιο ενθουσιασμό με τους παραπάνω;
Ως κλασσικός ζηλιάρης άντρας, εκφράζω την αγανάκτησή μου και σου θυμίζω ότι είσαι πολύ μικρή για τέτοια και πως τώρα θα πρέπει να σκέφτεσαι μόνο τις σπουδές σου!
(άντε, το πολύ κι εμένα!)

Χριστός και Παναγία, τι μακρινάρι με περιμένει!
Ανατολίτσα πλιζ, κατήργησε τον αγγλικό... σιδηρόδρομο!

Ανατολή said...

Thegypsy τι καλη που εισαι μωρε...ξερω αρκετους με τα ιδια συναισθηματα μικρη;)

Shades τα βιβλια κοιταω γλυκιε μου αλλα ωρες ωρες μου λειπει η πραγματικη ζωη:p

Candoulini σ'αρεσε ε???:D Tωρα που θα ερθω Ελλαδα να παμε για καφε να στον γνωρισω να δεις περι τινος ο λογος και η καψα;)

Φαντασματακι μου δεν θα με πιστεψεις αλλα αν εχω εναν λογο να ζηλευω ειναι αυτος...ζηλευω που εχει εμενα και τον αγαπαω τοοοσο πολυ!!!:p

Bebe τι γλυκο αυτο που ειπες!Ευχαριστω...!Καλο απογευμα!

Sigmataf...χαιρομαι που τα καταφερα χωρις προσπαθεια το λαμβανω ως επιτυχια!;)


Ασκαρ μου...μην νομιζεις...εσενα σκεφτομαι διαρκως στα διαλειματα που περασε φευγαλαια ο κυριος απο το νου και ειπα να περασω την ωρα μου σκαρωνοντας ενα κειμενακι να υμνει την φαντασιωση μου! Οι δε σπουδες μου εχουν το νουμερο 1 στις πρωτεραιωτητες μου...δεν γινεται ομως να αρνηθουμε τα παντα προκειμενου να παρουμε ενα χαρτι;)
Θα ξεχασουμε οτι ειμαστε ανθρωποι!;)

Παιδίσκη ερωμένη said...

Έτσι έτσι..!
"Πάρε τα μάτια μου να δεις πως σε βλέπω" που λένε...

φιλιά..

CyberEddie said...

είσαι η χαρά του θεού! Συνεχισε να ομορφύνεις αυτό τον πλανήτη! Δεν σρειάζεται καν να διαβάσω τι γράφεις, είναι τόσο όμορφο το blog σου που όταν το διαβάσεις κιόλας, σε κάνει να θες να προσπαθήσεις να γίνεις καλύτερος άνθρωπος ...

φεγγαροαγκαλιασμενη said...

τα παντα μου εισαι εσυ..αυτο τα λεει ολα..!!

Ασκαρδαμυκτί said...

Έλα, βάλε νέο ποστ, μου τη δίνει το συγκεκριμένο!

Ανατολή said...

Παιδισκη μου τα ξερεις εσυ αυτα;)

CyberEddie να σαι καλα!Σε ευχαριστω για τα καλα λογια που λες για μενα σε καθε σου επισκεψη

Φεγγαροαγκαλιασμενη και εγω το πιστευω!;)

Ασκαρ μου ολο μουρμουρα και παραπονα εισαι!:D

Alexandra said...

αχ έρωτα έρωτα που αγκάλιασες τη φιλενάδα μου!

χαμόγελα φωτεινά

Ασκαρδαμυκτί said...

Άσε για λίγο τα διαβάσματα και τα σιρόπια και πέρνα από το "εξοχικό της Ουρανούπολης" που έχουμε διαζύγια!
Μπήκες στη σύνθεση του Δικαστηρίου!

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...
This comment has been removed by the author.
ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Σχετικά με την κινητοποίηση της Παρασκευής για την Αμαλία, σας ενημερώνουμε ότι:

α) Την Παρασκευή 1η Ιουνίου, όλοι οι bloggers θα ανεβάσουμε ένα post με τον κοινό τίτλο “Για την Αμαλία”.
β) Το τελικό κείμενο που θα αποσταλλεί με e-mail σε υπουργεία, αρμόδιους φορείς, κλπ έχει ήδη αναρτηθεί και όποιος θέλει μπορεί να το αντιγράψει και να το δημοσιεύσει (όχι πρίν την Παρασκευή). Επίσης θα βρείτε λίστες με links, μεταφρασμένα κείμενα και δελτία τύπου.
γ) Έχει ανοίξει ένα προσωρινό blog για την τελική φάση του συντονισμού της όλης προσπάθειας, με τίτλο Για την Αμαλία - http://giatinamalia-blog.blogspot.com/. Όσοι θέλετε να συνεισφέρετε ώστε να δικαιωθεί κάποτε ο αγώνας της Αμαλίας, μπορείτε να ενημερωθείτε από εκεί για όλες τις λεπτομέρειες της συλλογικής αυτής δράσης. Δηλώστε συμμετοχή για να γίνετε contributors και ενημερώστε όσους μπορείτε!!

φεγγαροαγκαλιασμενη said...

oπου κ να κοιταξω τα παντα εισαι εσυ..μ αυτο τα λες ολα..!!