Saturday, November 25, 2006

Γιατί όλα μαζί σου ήταν δυνατά


Εύχομαι όπου κι αν είσαι
να θυμάσαι τη στιγμή
δυο λεπτά τα μάτια κλείσε
νιώσε το ήταν σαν γιορτή
όταν σαν σήμερα σε είδα
και σ' έμαθα να με φιλάς


Κι οι δυο πετάξαμε ψηλά
πάνω απ' του κόσμου τη φωτιά
κι εγώ γελούσα, σ' αγαπούσα
γιατί όλα μαζί σου ήταν δυνατά

Θα 'θελα ό,τι και να κάνεις
να θυμάσαι τη στιγμή
που είπες όρκο πως θα πάρεις
να 'μαστε πάντοτε μαζί
κι όταν έκλεισες τα μάτια
εγώ σε γέμισα φιλιά

Κι οι δυο πετάξαμε ψηλά...

Οι δυο πετούσαμε ψηλά
ήμασταν λεύτερα πουλιά
κι εσύ γελούσες, μ' αγαπούσες
της καρδιάς σου ήμουνα ο βασιλιάς

Τώρα πια πού να είσαι
χρόνια πέρασαν πολλά
και το ξέρω πια δεν είσαι
αυτή που είχα μια φορά
Εσύ που μ' έκανες να κλαίω
κι άλλοτε μου 'δινες χαρά

Όταν πετούσαμε ψηλά...

Οι δυο πετούσαμε ψηλά...


23 comments:

Anonymous said...

Eγω κραταω το σαν και σημερα σε ειδα και σε μαθα να με φιλας...:)
Γεια σου...ΑΝΑΤΟΛΗ!

Ανατολή said...

Γεια σου, ο καθενας μπορει να κραταει οτι θελει...εγω ηθελα να κανω ενα ποστ και ανεβασα αυτο...αλλωστε ειναι τραγουδι οχι δικο μου κειμενο...ευχαριστω παντως!Καλο βραδυ

Λούκι said...

"Κι οι δυο πετάξαμε ψηλά
πάνω απ' του κόσμου τη φωτιά
κι εγώ γελούσα, σ' αγαπούσα
γιατί όλα μαζί σου ήταν δυνατά"

Δεν υπάρχει τίποτε πιο δυνατό κ όμορφο από τον έρωτα!

Να' σαι καλά και πάντα ερωτευμένη με όλους και με όλα.

Ανατολή said...

:) Ευχαριστω παρα πολυ Λουκι μου και ανταποδιδω την ευχη...

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Δεν υπάρχει τίποτα πιό μαγικό, πιό αληθινό, πιό όμορφο από τον έρωτα! Χωρίς κανενός είδους ...ρατσισμό! Ανατολή μου, τουλάχιστον τον έζησες αυτόν τον έρωτα! Φύλαξέ τον μέσα σου για να λάμπεις κάθε φορά που θα τον θυμάσαι!
Σου εύχομαι πάντως από την καρδιά μου, να ξαναζήσεις πολλές αληθινά ερωτικές στιγμές! Γιατί τελικά αυτές αξίζουν...
Καλό βράδυ & να έχεις μια όμορφη Κυριακή.

Anonymous said...

Nαι.Τα αληθινά είναι και δυνατά.Από κει θα τα ξεχωρίζεις.

Ανατολή said...

Καλημερα Ηλιαχτιδα :) ειναι πραγματικα πολυ ομορφο να χεις τετοιου ειδουσ αναμνησεις αλλα πονανε μερικες φορες:( Ευχαριστω γισ την ευχη σου:)

Αnonymous το χω ηδη ξεχωρισει...ειναι απολυτως αληθινο...!

Την καλημερα μου:)
Ανατολη

shades_in_the_dark said...

Η τροφή της ψυχής είν’ ο έρωτας..
..απόλαυσε τον καλή μου..
Καλή Κυριακή.

Μαράκι said...

Ερωτας που δεν κρύβει και λίγο πόνο μέσα του δεν είναι έρωτας!

Πολύ όμορφο...

Ghost-hunter-gr said...

"Όλα μαζί σου ήταν δυνατά"

Το ακούτε?

"Όλα μαζί σου ήταν δυνατά"...

Ανατολή said...

Γλυκιε μου Shades in the dark συμφωνω μεχρι το οτι ο ερωτας ειναι τροφη της ψυχης...να τον απολαυσω αδυνατω αυτη τη στιγμη...ειτε επειδη ειναι πολυ αργα πια...ειτε γιατι πολυ μακρια για να τον διεκδικησω...!

Μαρακι μου, ο ερωτας χωρις τρελα και πονο μεσα του χανει τον ορισμο του...:)

Ghost-Hunter NAI...NAI "Όλα μαζί σου ήταν δυνατά" AKRΙΒΩΣ...:):)

χχχ

shades_in_the_dark said...

Τότε κράτα τις όμορφες στιγμές που ζήσατε..
Εύχομε γρήγορα να σου ξαναχτυπήσει την πόρτα..
Καλο σου βραδυ.

allmylife said...

ήταν δυνατά.
ήταν!
Καλημέρα ανατολή :)

annamaria said...

Ποτε δεν ειναι αργα....

Alexandra said...

τι όμορφο και δυνατό, ένα ερωτευμένο ζευγάρι!

Ανατολή said...

Shades ayto kanw pros to paron alla den perimenw thn epomenh fora...tha arghsei polu!
AllMyLife Kalhmera glukia mou...htan karivws etsi...:(
Annamaria ontws den einai pote arga alla merikes fores den aksizei na pligwnthei kaneis gia akoma mia fora kai paraiteitai
Alexandra ena zeygari erwteymeno einai h eytyxia aytou tou kosmou...:) otan einai mazi omws...!:)

EYXARISTW POLY OLOYS SAS KAI SYGNWMH GIA TOYS LATINIKOUS XARAKTIRES ALLA SAS GRAFW APO THN VIVLIOTHIKH TOY UNI POU LOGIKO EINAI NA MHN EXOUN ELLINIKA:P

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Anatoli μου, ξαναήρθα για να σου ευχηθώ να έχεις μία όμορφη εβδομάδα & να σου πω πως ο χρόνος είναι γιατρός πανθεράπων!
Φιλιά

Ντέφι said...

H δυναμική του έρωτα είναι μια σπουδαία αρετή διάκρισης..
και το κλάμα είναι η προστασία της από την αφυδάτωση..

όσο μπορείς να ζεις ότι σου χαρίζει η ζωή, καλό μου!

φεγγαροαγκαλιασμενη said...

..ολα μαζι σου ηταν δυνατα..
και τωρα??παλι δυνατα ειναι..καλησπερα!!

γιώργος said...

το συναίσθημα και η δυναμική του
δεν χάνεται...
είναι πάντα εκεί,
αρκεί να υπάρχει διάθεση...

καληνύχτα ανατολή...

candy's τετραδιακι said...

Ανατολη μας..ειναι ωραια τελικα να πετας ψηλα και να σκεφτεσαι συχνα αυτα τα ομορφα που περασαν κι ολο ελπιζεις να ξαναρθουν:)

φιλιααα!!

zoyfitsa said...

Παντα να πετας ψηλα Ανατολη μου και να μην σκεφτεσαι την προσγειωση..αυτη καποια στιγμη θα ερθει οσο και να μην την θελουμε οσο και να την αποφευγουμε..
Μετα θα σκεφτεσαι τα ταξιδια και το ομορφο πεταγμα και ο πονος θα ειναι ποιο γλυκος....

Ανατολή said...

Ηλιαχτιδα σε ευχαριστω πολυ:)
Ντεφακι μου προσπαθω να ζω και τα καλα και τα ασχημα με τον ιδιο ενθουσιασμο:p αν και ειναι δυσκολο
Με το φεγγαρι αγγαλια ναι εχεις δικιο και τωρα δυνατα ειναι...νοσταλγια...φιλακια:)
Γιωργο μου η διαθεση χανεται και σε αυτη την περιπτωση μαλλον απο την μια πευρα:p
Αγαπημενη μου Candy ελπιζω να ξαναρθουν...;)
zoufitsa μου ο πονος ειναι παντα πονος...γλυκος γινεται μονο οταν περναει...