Tuesday, November 21, 2006


Κοιτά με-είμαι εδώ ακόμα και αντέχω…

Μίλα μου- θέλω να ακούω την φωνή σου και τα κοιτάζω τα χείλη σου καθώς αρθρώνεις τις λέξεις…με αυτόν τον μοναδικό τρόπο…

Η ατμόσφαιρα μυρίζει το άρωμα σου….

Κρατά τα χέρια μου….έχουν παγώσει τόση ώρα μόνα τους!

Κράτα την καρδιά μου…σ’ αγαπάει ακόμα…!Και εκείνη δεν έχει παγώσει…!

Χαμογέλα…είναι το 8 θαύμα…!

Κάτσε δίπλα μου…! Μην φύγεις απόψε…!Μείνε εδώ!

Να σταματούσε ο χρόνος…..! Τρέχει απελπιστικά γρήγορα…δεν προλαβαίνω…! Τι να κάνω να νιώσω την ύπαρξη σου δίπλα μου…σε λίγο…θα ναι παρελθόν…και εγώ θα σκέφτομαι αυτές τις στιγμές…

24 comments:

shades_in_the_dark said...

Ζήσε το τώρα.. και κράτα καλά το 8¨ θαύμα μες τη ψυχή σου..
..και να θυμάσαι θα ‘ρθουν κι άλλες τέτοιες στιγμές..
Καλό σου βράδυ..

kasapis said...

Όσο έχεις αυτές τις στιγμές και τις σκέφτεσαι η φλόγα που κρατά αυτήν την ζεστασιά μέσα σου δεν θα σβήση ποτέ...

Στιγμές θα έρθουν κιάλλες και να τις σκέφτεσαι όλες και όλο η φλόγα θα μεγαλώνει...

Μαράκι said...

Ολη μας η ζωή είναι γεμάτη στιγμές, μικρές όμορφες, που τα βράδια ξαπλώνεις και τις αναπολείς, θα έρθουν κι άλλες, κι αυτές θα σου φανούν μικρές θα θες κι άλλο, ο χρόνος δεν θα φτάνει, θαναι πάντα λίγος, ακόμα κι αν για τους άλλους είναι πολύ, εκει είναι ομως η ομορφιά, να τον θες τον άλλον δίπλα σου...

Ντέφι said...

o χρόνος είναι σύμμαχος όχι εχθρός
ωριμάζει και γλυκαίνει τις συνθήκες της επιστροφής Εκείνου κοντά σου...
πάντα να τον έχεις φίλο σου τον χρόνο, Ανατολή μου..
ολόφωτη, γλυκειά ερωτευμένη..

thegypsy said...

Οι στιγμές θα είναι πάντα δικές σου όμως, όσο απελπιστικά γρήγορα κι αν τρέχει ο χρόνος και που ξέρεις...Ίσως να τρέχει επειδή αύριο σου φέρνει κάτι καλύτερο;)
Φιλάαααααακια πολλά!

annamaria said...

Ζησε την στιγμη, απολαυσε την και να θυμασαι πως ο χρονος οσο περνα δενει περισσοτερο αυτους που αγαπιουνται.
Συμμαχος σας ειναι!!

Ανατολη said...

Ευχαριστω πολυ ολους σας!!!shades kasapis,ντεφι μου,ΓΥΦΤΑΚΙ;) ΚΑΙ φυσικα ανναμαρια...!Να σται καλα και να ζειτε τις στιγμες οπως πολθ ομορφα ειπατε ο καθενας ξεχωριστα με τον δικο του τροπο σε μενα!

Καλημερα!

zoyfitsa said...

Nα ζεις την καθε σου στιγμη σαν να ειναι η τελευταια Ανατολη μου....Ασε το αυριο ...θα ερθει η σειρα του..

Σου ευχομαι να εισαι παντα χαμογελαστη και ευτυχισμενη..:)

alicia said...

θυμαμαι μια φραση πριν 5-6 περιπου χρονια οταν ακομη ημουν στο σχολειο..Ηταν πανω στον πινακα με κιμωλια γραμμενη
"Ζησε τη στιγμη πριν γινει αναμνηση"
Αδραξε τη μερα λοιπον Ανατολη και προχωρα..οσο δυσκολο κι αν ειναι (σ'τα λεω για να τ'ακουω κι εγω :Ι )

φιλια.....

φεγγαροαγκαλιασμενη said...

..κατσε διπλα μου..μη φυγεις αποψε..μεινε εδω..
το κραταω αυτο..την καλησπερα μου..καλως σε βρηκα..!!

Ντέφι said...

καλή μου Ανατολή,

είσαι πολύ γλυκό πλάσμα,
αλλά σου έχω βάλει απουσία γιατί δεν μου έχεις κάνει επίσκεψη...
πλάκα κάνω γιατί είσαι από τις αγαπημένες μας.

Ανατολή said...

Zoufitsa Ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου:)

Αlicia πολυ σωστα ολα αυτα αλλα ξερεις ποσο δυσκολα ειναι στην εφαρμογη:p

Με το φεγγαρι αγκαλια χαιρομαι πολυ που σε συναντω και στο blog μου και χαιρομαι ακομα περισσοτερο που κρατησες κατι απο αυτο το post:)

Ντεφι μου, παραπονακι...δεκτο και επανορθωσα...αν και ειμαι σιγουρη οτι δεν εισαι αρκετα παρατηρητική
:)

candy's τετραδιακι said...

Κι ειναι ωραια..θα δεις οταν θα ευχεσαι ολα αυτα να ξαναρθουν:)

Πολλα φιλια ανατολη μας:)

γιώργος said...

δυστυχώς, ο χρόνος τρέχει σε δικούς του χρόνους...
και 'μεις απο πίσω μήπως και σώσουμε την παρτίδα...
ασ'τα...
ζήσε κάθε στιγμή και κράτα την ομορφιά της μέσα σου...
δημιούργησε αναμνήσεις...

καληνύχτα ανατολή...

Ανατολή said...

Ναι Candy μου ηδη ευχομαι να ξαναρθουν!:p

Γιωργο μου κατι παιζει με τον χρονο:P απο οτι ειδα και στο blog σου, θα προσπαθησω να το κανω αν και ειναι δυσκολο ...πολυ ρομαντικο το καληνυχτα ανατολη:P ο αποχαιρετισμος του ηλιακου φωτος στο ονομα μου:)

Καλη νυχτα σε ολους σας!!!

Alkyoni said...

να σ ευχαριστήσω θέλω...
αυτό αποφάσισα να κάνω..ν απομακρυνθώ
Φιλιά :)

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Γλυκιά Ανατολή καλημέρα!
Τέτοιες μαγικές στιγμές όμως είναι που μας εξανθρωπίζουν & μας γεμίζουν με δύναμη & σοφία...
Ζήσε τις & φρόντισε να εισπράττεις χαρά από αυτές, όχι πόνο.
Εξάλλου, όπως σου ψιθύρισαν & οι προηγούμενοι φίλοι, άσε το χρόνο να κυλήσει για να σε ξαναποτίσει αργότερα ευτυχία.
Φιλιά

queer_angel said...

Μακάρι η ζωή σου να είναι γεμάτη τέτοιες στιγμές...είναι τόσο όμορφες...

Θεια Λένα said...

Σου εύχομαι να ζείς την κάθε στιγμή με τον καλό σου μέσα στο πάθος. Μιά μυρωδιά, ένα άγγιγμα να σε στέλνει στους 7 ουρανούς και να μένεις εκεί.
Τα δάκρυα έρχονται στα μάτια μετά το πάθος, σαν ευχαριστώ στην Αφροδίτη που σε άφησε να το αισθανθείς.

allmylife said...

τις στιγμές λένε όλοι - να κρατάμε...
Δεν μου φτάνουν όμως πιά καλή μου.
Εσένα;

Alexandra said...

έτσι είναι ο έρωτας...

Ανατολή said...

Alkyoni πολυ χαιρομαι...μπραβο για την αποφαση σου...!Να με εχαριστεις δεν υπαρχει λογος για αυτο ειναι τα σχολια:)

Ηλιαχτιδα μου Καλημερα...Στην πραγματικοτητα θα θελα να σταματησει ο χρονος σε εκεινη την στιγμη γιατι μπορει να μην ξανα ερθουν τετοιες στιγμες με τον ιδιο ανθρωπο.

Αγγελουδακι μου μακαρι...Ευχαριστω πολυ που το ευχεσαι για μενα:)

Θεια Λενα ποσο ομορφα το εξεφρασες...Ευχαριστω πολυ!:)

Ουτε εμενα μου φτανουν οι στιγμες allmylife αλλα δεν ειναι στο χερι μας...για κατι...παραπανω!

Αλεξανδρα:) ναι ετσι ειναι ο ερωτας...αλλα να τρεμεις να χασεις την στιγμη αντι αν την ζεις...μαλλον δεν ειναι η καλυτερη φαση του:P

Ευχαριστω ΠΑΡΑ πολυ ολουσ σας για τα σχολια σας:)

Ντέφι said...

έτσι τα λέω,
αφού ως blog και οι τρεις σου έχουμε αδυναμία..

Ghost-hunter-gr said...

Love without madness is not love...

Πόσο δίκιο έχεις... Συμφωνώ :)