Monday, November 13, 2006

Ποναει η αγαπη ματια μου ...ποναει!!!



Είσαι με κάποιον επί κάποια χρόνια περνάς όμορφες στιγμές , άσχημες στιγμές που όλα είναι εμπειρίες….

Ακούς λόγια, ζεις ώρες απίστευτης χαράς και απίστευτης λύπης, ανυπομονησίας ελπίδας ….ότι θετικό μπορεί να νιώσει κανείς…

Και έτσι ξαφνικά μια μέρα… κάθεσαι στο απέναντι τραπέζι σε εκείνη την καφετερία ένα μεσημέρι και….και δεν μιλάτε καν…

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΓΕΙΑ

Άνθρωποι που ο ένας ανάσαινε την ανάσα του αλλού…αγκαλιά …σε χίλια διαφορετικά μέρη…

Άνθρωποι που δικαιολογημένοι από την ανωριμότητα και τον ενθουσιασμό της ηλικίας μιλάτε για πράγματα μεγάλα όπως « η αγάπη»

Αγάπη μου…δεν είναι έτσι η αγάπη…

η αγάπη…

αγάπη μου ….είναι να συνεχίζεις να αγαπάς ακόμα και στερέψει ο ερωτάς…

Να κανείς την καρδιά σου πέτρα και αντέχεις να λες… «θέλω να σαι καλά» αλλά να το ξέρω…όχι να το μαθαίνω….να μου το λες…!!!

Θα ήταν πιο ανώδυνο να ξερά ότι είσαι με κάποια άλλη παρά να σε συναντάω και να μην με χαιρετάς …σαν μην υπήρξα ποτέ για σένα!

Είχες πει ότι δεν θες να με χάσεις ποτέ ….είχες πει…!

Τελικά δεν καταλήγω πουθενά…μόνο να γράφω ακατάστατες σκέψεις …!

Γιατί?

17 comments:

γιώργος said...

γιατί πονάει...
πονάει πολύ...
αλλά, ξεπερνιέται...
είτε έτσι, είτε αλλιώς...

καλησπέρα...

Ασκαρδαμυκτί said...

Αρχίζεις να παίρνεις μυρωδιά για το τι εστί ζωή...

shades_in_the_dark said...

Ο χρόνος είναι αυτός που ορίζει τι είναι αγάπη, τι ερωτάς ή οτιδήποτε άλλο.
Πολλές φορές κάποια πράγματα που λέμε στη σχέση μας, τα πιστεύουμε απόλυτα για την συγκεκριμένη στιγμή όμως, και όχι σε βάθος χρόνου.
Αλλά πράγματα ζητάει κάποιος τώρα και αλλά ίσως σε δεκαπέντε χρόνια..
Καλό σου βράδυ καλή μου.

Ανατολή said...

*Γιωργο μου ξεπερνιεται?Μακαρι...

*Ασκαρδαμυκτι αμα ειναι ετσι...δεν μ'αρεσει:(

*shades_in_the_dark πραγματι...γιατι ομως τις περισσοτερες φορες ο ενας θελει τα ιδια πραγματα και μετα απο καιρο?

Anonymous said...

Ναι, τώρα είναι φυσικό να μην καταλήγεις πουθενά, είσαι φορτισμένη συναισθηματικά, αυτός είναι ο μόνος λόγος, με τον καιρό όμως θα δεις.... όλα
Θα αλλάξουν, θα τα βλέπεις με μια άλλη μάτια.
Καλή μου Ανατολή να σου πω κάτι ακόμα??
Είναι καλύτερα να μη μιλάτε, πίστεψε με , ίσως τώρα να το ακούς τρελό, όμως το αντίθετο θα σου έκανε μεγαλύτερο κακό.

allmylife said...

Καταλήγεις, στα "εντός" μου...
Καλημέρα

Anonymous said...

http://nyktipolies.blogspot.com/

Θεία Λένα said...

Οταν υπάρχει πάθος υπάρχει και ελπίδα ότι το τώρα θα είναι παντοτεινό. Η μεγάλη φλόγα όμως σβήνει γρήγορα και η στάχτη που μένει τσούζει τα μάτια.

Τώρα πονάς. Αύριο θα πονάς. Ισως και σε ένα μήνα. Αλλά κάποια στιγμή ο πόνος θα γίνει πίκρα και η πίκρα θα φέρει τη λησμονιά.

Τάδε έφη έρως

Nyktipolos said...

Είναι άραγε ο ίδιος ανώνυμος που μου ζητά να κουνήσω πέρα δώθε το κεφάλι μου στο δικό μου μπλογκ αυτός που έβαλε τη διεύθυνση εδώ μέσα; Αναρωτιέμαι...

Ανατολή said...

ΑΣ ειναι δεν θα σκασουμε κιολας ;)

Nyktipolos said...

Όχι βέβαια... αλλά πόση καφρίλα θεέ μου!

Margo said...

psit!koritsaki

thn allh bdomada se perimenw!
kai opws sou pa ...oeo!:D

oi portokalies dn teleiwnoun pote!!!
auta ta omorfa dentrakia...:D

tsakis k ela:D

oso gia thn agaph!

asto megalhhhhhh leksh megalh koubenta!

egw thn eixa pei k ti katalaba??
ton parathsa:D

asto re
dn eimaste se hlikia gia agapes emeis :D

ase na zhsoume ta niata mas re!
na maste eleu8eres moiraies k wraies!!!

tsssssssss

:***

Ανατολή said...

*Aνναμαρια μου...Ισως να ναι και καλυτερα αλλα ειλικρινα αυτο με πληγωνει πιο πολυ απο τον ιδιο τον χωρισμο!

*Στα "εντος"...καλο μου ακουγεται αυτο!:)

* Anonymouς ευχαριστω για την παραπομπη

*Θεια Λενα Περιεγραψες την πραγματικοτητα με πολυ ομορφες λεξεις...θα μου αρεσε να δω το προφιλ σου αλλα δεν μου το βγαζει:(

*μαριγω μου αν τα καταφερω θα ερθω, πορτοκαλιες υπαρχουν αλλα τα περισσοτερα πορτοκαλια ειναι σαπια...!Δυστυχως!

Ντέφι said...

κοριτσάκι μου καλό,

χάθηκες, μας έλειψες.

χαμογέλα μας.

οι ακατάστατες σκέψεις, γίνονται λέξεις, και το χαρτί που τις γράφεις όταν γλυκά κοιμάσαι γίνεται ένας πολύχρωμος χαρταετός που το επόμενο πρωί που εσύ θα ανατήλεις πετα ελεύθερος και σε λυτρώνει.

καλως ήρθες, κούκλα

Ανατολή said...

:) ΚΑΛΗΜΕΡΑ Ντεφι μου, χαμογελαω...ειδικα οταν διαβαζω posts στο blog σου, σχολιο στο δικο μου blog αλλα και σε αλλα...:)

Tα λογια αυτα τα εγραψα εχθες αρα...Σημερα το πρωι που πινω τον καφε μου μπροστα στον υπολογιστη μου, εχω ηδη λυτρωθει απο αυτον τον χαρταετο που εγω η ιδια εφτιαξα...Και ετσι νιωθω;)

Καλος Σας Βρηκα:)

giftaki said...

Remains of a day
Και πες εντυπώσεις

Θεία Λένα said...

Συγνώμη κάποιο λάθος φαίνεται πάτησα.
http://thialena.wordpress.com